Saturday, November 3, 2012

I need a third-person animator in my life.Click here for a full description and to apply.




        Vine un moment în viata ta cand simti nevoia acuta sa te rupi cu totul de cele lumesti. 
Pt mine, ziua de vineri a anului de gratie de-l traversam, veni la fix, asa ca, pentru intervalul 8-16, am pus mana pe telefon si mi-am amanat prezenta.
Ca niciodata, Kitz n-a mai asteptat explicatiile si mi-a pus ea diagnosticul. Da, beibi, ai dreptate, esti o adevarata Agatha Christi a spatiului carpato-dunareano-pontic! 
Da, ai intuit superb si exact: sunt racita si-n plus, de dorul vostru e posibil si sa mor.
Dupa ce am sa ma satur de somn, izul de libertate o sa dea frau liber proiectelor personale!


       Ce gandeam ieri:
Imi vine sa ma ascund de lume. Peste o ora trebuie sa intram in sedinta si eu mi-s iar cu somnul in urma, am pc-ul tot bucati, la picioare, scriu pe laptop si ma gandesc ca toate datele le am in celalalt calculator. Mai devreme am vorbit cu it-istul de serviciu, care ma duce cu presul de joi ca vine si mi-l repara. L-a dezasamblat si mi-a dat in grija 6 surubele mici, sa stau cu ochii pe ele, sa nu mi le fure careva. In timp ce vorbeam cu musiu sharla, vad cum iese din spatial virtual un amic, cu care, nu stiu din ce motive, sunt de ceva vreme mui incomunicando.
Bine, nici  inainte nu ne transmiteam noi cine stie ce chestii, insa acum chiar nu mai vorbim deloc.
L-as sterge de tot din lista, insa a fost o vreme in care ma amuza.
Il las. Poate o va mai face.


        Alaltaieri:
Dupa doua intalniri cu Hansel si Gretel, imi vine in cap imaginea urmatoare: eu, intr-un buldozer, cu piciorul pe pedala de acceleratie, trec peste ei, fara urma de remuscari.

In loc de asta, ma uit la ei si le zambesc cuminte, ca o domnisoara de pension.


      Seara, tarziu, acasa: 
Ma uit dezarmata la mormanul de haine aruncate alandala, trec in dormitor si vad patul nefacut, ies in curte si vad frunze peste tot, intru inapoi prin hol si in bucatarie vad cateva farfurii intr-un echilibru precar, deschid frigiderul si constat ca e sinistru si ala. 
Intru in baie, deschid capacul masinii de spalat si vad ca iar s-a umplut.
Am o durere in partea stanga, de fiecare data cand respir, si in timp ce ma asez, simt cum ma cuprinde ura pe toate viziunile populare care spun ca femeia ideala razbeste sa le faca pe toate.
Si le urasc pe toate posibilele tipe fasnete, dragute, cu joburi decente si cu zambet larg, cu case stralucind de curatenie, cu unul sau chiar doi copilasi crescuti exemplar, intotdeauna impecabile, si care mai sunt si distrugator de bune in pat. 

Adica pe toate alea care au stat la baza acestor mituri.
Sa va beeeeep, dragele mele panselute, ca eu, dupa 12 ore de munca, plus vreo doua pe drum, abia ma mai tin pe picioare.
Raspund monosilabic, mai mult prin maraieturi,si sunt pusa mai degraba pe cearta, decat pe jocuri de sociedad.
 Iar de la statul prea mult in colivie, mi s-au adancit cearcanele, de parca as fi constant batuta, cu precizie, fix in acelasi loc.

Oftez, dau drumul la muzica, pun aspiratorul si plec in cautarea timpului pierdut.

No comments: