Sunday, November 4, 2012

Cheers and stay classy, friends!

Cum am mai spus, in weekend, primul lucru pe care-l fac este sa citesc presa, iar stirile mi-s oferite selectiv, in functie probabil de interesul numarului celor care le-au digerat deja. Asa se face ca, printre primele, am aflat ca  Bote are  bicicleta de 7000 de euro. Da, ati citit bine. Bote si-a tras bicicleta ultimul racnet (mai mult ca sigur ca are sub  sa  ceva vibratii, cum ii place designerului de chiloti).
 Ce-a facut cu ea? A pus-o in portbagajul masinii,  pe care a lasat-o undeva la intrarea in parc(masina), unde a intrat sa ameteasca lumea, a dat cateva ture, apoi s-a intors la masina, a pus-o in portbagaj si a taiat-o spre casa.
Bote, ti-a cazut lantzu'!!!!

Trec mai departe si vad un titlu despre vesnica rebela fara cauza (si mai nou, in cautare de directie), pe numele ei de fata mare, Oana Zavoranu.
Pt ca sunt in the right mood, dau click pe articol, asteptandu-ma sa-mi sara in ochi borsul combatantilor. Cand colo, citesc si nu-mi vine sa cred!
Nicaieri nu-i nicio incaierare, nicio coasta rupta, niciun pantalon sfasiat, nici macar un fermoar rupt! Nada.
Doar elucubratii de fata rasarita din seminte de floarea-soarelui de Voluntari. Neracorita de ploaie!

Cand sa ies si din acest perimetru, ma pune clickul rau sa accesez reclama cu Rosia Montana, aia cu Maia Morgenstein. Recunosc ca n-am rezistat s-o vad cum isi smulge urechile, grupa mea sanguina e sensibila la astfel de trairi, asa ca am trecut direct la partea de comentarii, sa vad daca imi pot explica, prin filtrul mintii unor terti, gestul duduii.

Gest pe care l-am catalogat cam  prea dramatic pt mine, intr-o dimineata in care nu mi-am baut pana la zat,  cafeaua.  Parcurg circa 10% din comentarii si ajung la concluzia ca a fost totusi ceva legat de un gest stupid. Putea  fi privit si ca o interpretare de geniu. Si totusi, inclin sa cred ca era mai spre prima varianta.

Las ziarele si intru pe forumurile mele preferate. Siteuri de dat cu parerea de gard.
In principiu, doar decorul difera, fauna e aceeasi.
 Un  sensibil a postat o chestie siropoasa, si douazeci de prosti literati  fac analiza pe  metaforele din text. Treaba e ca, la cum scriu, le-a  placut la scoala intre  foarte putin si deloc, dar partea misto e ca  se inteleg intre ei de minune.  A fi incoerent, agramat si hiperactiv virtual, pare a fi un must  zilele astea. 

Quote Dj Costy:da...sa mori pt persoana iubita!

Quote C. Ionut: eu nu sant de acord sa mor pentru altcineva.viata este foarte frumoasa si trebuie traita indiferent daca esti deceptionat in dragoste sau nu,dumnezeu tia dat viata si tot dumnezeu tio ia cand doreste el si nu cand vrei tu.
Quote Catalin: viata asta-i un film iar dumnezeu e scenaristu?? Laughing :))
Quote geanina frumusica: @catalin petru esti idiot. 
Quote Rayni girl:... cine zice, ala e




 In timp ce citesc elucubratiile conferentiarilor, primesc notificare ca am un mesaj nou.
De la un Mickay: "buna! pot sa am si eu te rog id tau? mersi nu vei regreta. üpup dulce".


Mi-am promis ca nu mai raspund la lepse d-astea, dar pentru un asa caracter, e normal sa exceptez.


"Prasleo, inteleg ca faci parte din aia care-au picat bacul, si ca pana la anul nu prea ai ce face, insa iti recomand calduros sa lasi prostiile si sa te pui serios cu burta pe carte".

N-a mai raspuns.
Dar sunt aproape sigura ca mi-a urmat sfatul.









No comments: