Sunday, September 16, 2012

Let's all cheer for Dani…



Seminar la Budapesta, simultan cu deschiderea oficiala a platformei de publicitate online in Romania.
Mi-am dorit sa fiu in ambele locuri, insa, pt ca Lum a ales sa mearga la Budapesta, am ramas sa reprezint eu echipa la Bucuresti.

M-am dus, insa nici dupa doua cafele nu am reusit sa ma adun. Oamenii aceia vorbeau, iar eu nu reuseam sa intru pe aceeasi frecventa cu ei. Cateodata reusesc sa fac niste conexiuni dureros de exacte (asta-i compliment primit candva de la Hilander), dar de data asta n-am fost capabila sa inteleg lucruri spuse pe limba mea. M-am aflat intr-un blocaj mental, de parca propriul creier ar fi facut un pact impotriva mea, reactionand cu intarzieri succesive.

A doua zi, la birou, toti ma asteptau sa le explic mecanismul. Ma uitam la ei si nu puteam sa leg nimic coerent, asa ca m-am scuzat si am promis ca o sa le trimit prezentarea pe mail, inainte sa apara pe site. Lum m-a intrebat ce se intampla cu mine, daca-s ok.
Da, numai ca m-am trezit acolo,  fara sa inteleg mare lucru si fara sa rezonez cu niste termeni cu care sunt familiara.
Mi-a spus, amabila ca intotdeauna, ca se mai intampla, imi lipseste un somn bun.

Uneori ii surprind pe oameni aratand fabulos, pentru ca a doua zi sa devin iar omul absolut comun, pe care-l treci cu vederea pe strada.

…okay, cheering's over !












No comments: