Monday, March 5, 2012

Snog me, chew me, come and do me! Pentru ca merit.



Din ce in ce mai des imi vine sa scriu despre cei pe care as dori sa-i pocnesc.
Si nu-s putini.

Pe Bote l-am zarit in timpul unui seminar organizat de firma in Brasov, la Ramada.
Kitz s-a declarat fan absolut, fiind foarte incantata de proximitatea dumnealui. 

Mie, incaltarile rosii, potrivite mai degraba unei partide de calarie decat unui mic dejun, impreuna cu ochelarii de soare negri, pe care nu si i-a scos nici cand a infipt lingurita in iaurtul cu 0.1% grasime, mi-au semnalat ca am in fata idolul celor cu sexualitate incerta.
Prima data ne-am intersectat cu el la lift. Ca o vedetă ce se respectă, a refuzat imbarcarea, mormaind o scuza, cu vocea sa studiat-tabacica, invocand tinuta nu tocmai ortodoxa. Era in budigai si halat, si venea de la spa-ul hotelului.
Recunosc ca mi-a cam cazut fata vazandu-l falfaindu-se asa printre etaje, insa nefiind reprezentativa pe nisa atacata de dansul, nicio paguba.
A doua oara, iesisem afara din hotel si incercam sa iau legatura cu nava mama familia, cand l-am zarit dandu-se jos dintr-un Q7 alb, ca sa-si astepte manechinii.
In timp ce creatorul de chiloti si-a aprins o tigare neagra,  eu incercam s-o tin ancorata bine pe Kitz, sa nu scape asta din lant  si sa  se infiga-n ala, si sa faca omul vreun atac de panica, cu gandul ca aia vrea si altceva de la el, nu doar autograful.
A treia oara si ultima, a fost la micul dejun, cand a intrat, privit si iesit,cu o mina scarbita, indispus probabil ca nu i s-a pus la dispozitie, in exclusivitate, restaurantul.
In rest, omul pare induiosator. Aproape la fel de fals cum da si pe sticla.

Apas pe butonul telecomenzii.
Ora tarzie, numai Capatos mai are energie pt astfel de evenimente. O tiganeala ce o avea in prim plan pe ticnita aia expirata de Mariana Moculescu.
Ce dracu a facut asta in viata ei, de o tot cheama astia prin emisiuni? Cand a devenit importanta si de ce? Tot repeta ca  a fost nevasta unui nene care a compus doua cantecele, ( unul cu o salcie la mal, unul despre anul 2000), si a facut prostia sa-si bage o nebuna in casa.
Bun. Macar ala a facut totusi, ceva.
Unde-i logica, atunci? De ce trebuie sa vedem  pe prima pagina o nebuna, sau pe unul care a fost insurat cu una? De ce trebuie sa aflam amanuntele cele mai sordide ale relatiilor ei, in loc sa vedem persoane ca Anca Sigartau, de exemplu, pe care am vazut-o candva intr-o emisiune- un adevarat regal de bun simt si normalitate.  Intr-o lume normala, o astfel de persoana ar fi in schema celebritatii.
Logica noastra pare sa fi intrat in faliment. Oricat ne-am da loviti, toti contribuim la asa ceva, nu doar oamenii care respira prin astfel de mizerii, si care au ajuns sa aibe minime preocupari pt rostul lor, preocupandu-i  mai tare viata uneia ca Moculeasca. Care sare la bataie, plange, racneste, se cearta cu fie-sa si se zbate convulsiv, totul in direct.
Treptat, vom considera acest comportament schizoid ca pe unul normal.
Ar fi mai echitabil, daca tot se doreste sa se faca bani pe spinarea unor astfel de bolnavi, ca posturile care permit difuzarea unor astfel de mizerii sa faca un barter pe medicamente cu un spital de nebuni, si sa li se permita sa filmeze acolo.
Asa li s-ar putea redea speranta ca, intr-o zi, vor putea parasi si ei, incinta.

No comments: