Friday, March 9, 2012

Luna plina ma transforma. Psihic. De cateva zile, sunt extrem de irascibila, uracioasa, am insomnii, iar ziua pic din picioare.
Deci, sunt certata cu luna plina.


Kitz nu tine cont de fazele lunii si ma scoate constant din sarite cu recitalurile ei de sefa.
Ieri n-am mai rezistat si m-am luat cu ea la harta, motiv pt care, indiferent cat se va miorlai pe langa mine, un timp o voi tine la distanta.

Cineva mi-a trimis un link spre blogul Danei Sota, o fashionista autohtona, pe care, de la distanta si pana sa-i citesc trairile, o consideram destul de misto.
Facand abstractie ca toate articolele pe care le-am lecturat, sfarsesc prin a face reclama grosolana la cate un brand sau serviciu(mai mult ca sigur primit moca), tipa face in plus si niste recomandari, fara sa tina cont de faptul ca acestea ar trebui sa vina din partea unor persone cu solide cunostinte medicale.
Mi-e totuna ce bazaconii serveste fiecare, da' ma enerveaza cand se oficializeaza bazaconiile respective, doar pt ca-s emise prin intermediul unor nume cu o oarecare sonoritate.

Zilele trecute, am ajuns prima la birou si, pt ca tot n-aveam nimic mai interesant de facut,in timp ce asteptam sa fie gata cafeaua, m-am apucat sa strang intr-un singur loc revistele si ziarele care nu mai erau de actualitate.
Citind involuntar titlurile de pe prima pagina, mi-am amintit de scandalul starletelor escrocate de niste tiganci analfabete (nu, nu e pleonasm),care, pe langa faptul ca le-au usurat de grija multor bani, au mai facut si misto de ele, punandu-le sa pupe genunchi de broaste sau sa defileze noaptea, sub clar de luna, prin cimitire.
O dovada incontestabila ca unde nu da, nici Domnul nu cere.
Ce ma mira,totusi, este cum au avut alea curajul sa recunoasca in public ca au aruncat ca prostele bani la vrajitoare, crezand in superstitii demne de evul mediu, in timp ce ar muri de rusine sa le vada lumea cu un fir dus la ciorapi sau cu vreo bluza ieftina pe ele.
Nu stiu de ce, insa de ceva timp,perceptia asupra lumii inconjuratoare mi s-a alterat considerabil. Parca nici nenea ala care si-a scos o coasta ca sa-si faca sex oral singur nu mi se mai pare asa de scrantit la cap.


"Mistretul cu colti de argint". Face parte din lista lui Junior de lecturi suplimentare, ce-a devenit, intre timp, obligatorie. Si din care lista, va avea de facut in curand, niste referate.
L-am pus sa citeasca si sa-mi faca un rezumat al poeziei.
Mi-a spus ca e despre un print, plecat cu sluga la vanatoare.
L-am rugat sa mai citeasca o data, de data asta cu voce tare.
Cand a terminat de citit, l-am intrebat din nou daca a inteles despre ce este vorba.
Da, de data asta, intelesese. Mi-a spus ca e vorba de un print, plecat la vanatoare, dar insotit de mai multe slugi.
Priceless!


Am primit un telefon de la Ioana. Si-a facut introducerea intrebandu-ma ce mai fac, pentru ca mai apoi sa-mi spuna ca m-a inscris la cursul de la Cluj, care va avea loc peste vreo 10 zile. Am o gramada de treburi de rezolvat, asa ca nu ma vad in stare sa merg, insa ei, ca sa nu-i stric entuziasmul, i-am spus doar ca ma gandesc si-i voi da un raspuns ferm in vreo doua zile.
Mi-e groaza de faptul ca saptamana viitoare ma asteapta o tona de acte pe care trebuie sa le rezolv. No1 va pleca in Bruxelles, iar cine o inlocuieste va fi ocupata cu gafele facute de Kitz. Pe care continui s-o tin in corzi, pana va intelege ca intre un vataf pe mosie si un sef de compartiment nu se pune semnul egal.Cel putin, nu cat sunt eu prin preajma.Insa de saptamana viitoare mi-e groaza.
Nu ma mai pot concentra si pe cursul acela, mai ales ca reprezinta tacit si confirmarea prezentarii la examenul care va avea loc la sfarsitul lui aprilie. Care prezentare nu se poate finaliza oricum, ci trebuie sa fie pe masura performantelor cerute de statutul de manager. Dubioasa politica, zau asa!
Pt moment, nu am de ce sa ma grabesc - ma aflu in grafic. Si nici nu simt nevoia sa reconfirm ceva, mai devreme de momentul in care voi fi silita de imprejurari s-o fac.
Maine o anunt ca mai stau o tura.
Daca ma vrea cu adevarat, Clujul ma va astepta!


UPDATE: Am recitit cu Junior povestea printului din Levant, si l-am ajutat sa inteleaga semnificatiile vanatorii.
I-am explicat ca fantasmele, care te pot scoate din platitudinea unei existente comune,lasate sa se transforme in obsesii, pot avea efecte devastatoare. Ca nu toti oamenii inteleg goana dupa mistretul cu colti de argint, iar cei care nu inteleg,ori incearca dispretuitor sa te opreasca, ori te considera nebun.

Saptamana viitoare trecem la scrisoarea pierduta a lui Caragiale. Am trisat, dandu-i un avans si permitandu-i sa vada piesa de teatru, inainte de lectura in sine.

No comments: