Wednesday, February 29, 2012

I don't know the lyrics

DeTeU isi fac intrarea.
Privesc reflex in jos, ca sa-mi maschez deziluzia.

Tacerea isi face loc. Apropierea de unii oameni ma gatuie. Vreau sa ma concentrez la ceea ce am sa le spun, insa realizez ca nu pot. Respir incet, prelung, de teama unui atac de panica. Incerc sa ma gandesc la lucruri diferite, dar nu-mi iese nici schema asta. Teama ca nu ma voi putea concentra, ca primul speech va fi un esec, ma face sa-mi clantane dintii.
Imi dreg vocea. De fapt, in faza asta, chiar n-am nimic sa spun.
No1 m-a recomandat pentru acest proiect, insa mie mi-a spus in ultimul moment de el, ca si cum as fi fost alternativa in caz de forta majora. 

 Ma simt nesigura, ca un atlet care a pierdut startul, si incerc sa nu le ofer un avantaj celor cu care vom negocia contracte.

Imi aud numele, si simt ca trebuie sa ma ridic si ma merg in fata. „Doamne, ce ma fac acum? Ce sa zic?”

O data cu mine se ridica si venerabilul domn, avocatul de la firma concurenta. 

Imi zambeste larg, in timp ce eu trec pe langa dumnealui, incercand sa pastrez distanta corecta. 
Imi ureaza succes, cu un zambet ce se vrea a fi sincer. Zambesc fals, la fel ca si el, si-i multumesc. Ne-am vazut o singura data, la o aniversare, si tot ce mi-a ramas intiparit despre el este ca nu-i plac mancarurile cu maioneza si ca este fan Paul Anka. 
La cat e de pedant, imi inchipui ca are si oarece obsesii cu microbii. Chestii total irelevante.

Mi-e peste puterile mele sa ma adun. In partea stanga a fruntii incolteste o durere surda. In geam se reflecta o imagine si nu-mi dau seama daca e cineva cunoscut sau sunt chiar eu. Ma intreb daca imi sta bine parul, daca fusta nu mi s-a sifonat cat am stat pe scaun, pt ca apoi sa ma enervez ca nu ma concentrez pe ce trebuie. Ce dracu’ conteaza daca am sau nu o imagine decenta, cand in secunda asta, la mine in cap nu-i nici macar un neuron cumsecade, care sa ma salveze?

Aud soapte, dar poate mi se pare.

Imi aranjez dosarul si inainte sa incep sa vorbesc, realizez ca ieri, propunerea pt proiectul asta m-a facut sa cred ca-s pe val. 
Acum ma rog sa nu intru la apa.

No comments: