Saturday, February 18, 2012

Acest post indeamna un pic la troling&flaming

S-a vorbit prea mult despre posibilul finantator al campaniei electorale a lui CPP si despre modul in care isi ruleaza ala banii. Mult prea mult si nepotrivit. Oricine aude de subiect se simte dator sa fie pe una din partile baricadei, pt ca s-au polarizat opiniile.
Si-asta e tot un fel de traditie a locului.
Ma obosesc discutiile sterile, mai ales ca in ultimul timp mi s-au acutizat durerile de cap. De vina e si faptul ca ma trezesc mai obosita decat atunci cand ma culc. Imi simt capul departe, intr-o alta galaxie. Slabe sanse sa se inteleaga lumea cu mine. Simt ca nu mai pricep lucrurile cele mai simple, sau mai grav, am inceput sa uit tot felul de chestii. De exemplu, ieri No1 mi-a spus ce suma sa trec intr-un contract de sponsorizare, de la ea din cabinet si pana la mine in birou, am uitat-o. Am inceput sa fac greseli pe care nu le-as face in mod normal intr-o mie de ani. Si, desi uit chestii simple, in schimb imi amintesc lucruri ce nu au existat niciodata.

Peste o ora trebuie sa fug la cealalta firma, si sa fac o prezentare convingatoare a noului plan de marketing, sa rostesc cu accent perfect termenii de specialitate din limba engleza, si per ansamblu, sa fiu o prezenta decenta.
Adica ceva peste puterile mele.

Prezentarea a fost mediocra, dar macar a avut o calitate: a durat putin.

Intoarsa la birou, deschid emailul de serviciu, ca sa vad ce mai e nou sub soare. Printre altele, vad ca s-a raspuns la un mesaj lasat de mine pe un forum candva cand, neavand ce face in mod particular, am urmarit o discutie ce avea ca tema scandalul diplomelor de la Spiru Haret.
Cum era de asteptat, pareri de tot felul. Si, ca sa ne intelegem- am ramas fidela ideii ca trebuia desfiintata fabrica de diplome, si reinventat intreg sistemul universitar pe criterii de performanta.

Chiar daca anul asta s-a incercat o umila departajare cu examenul de bac, nu cred ca bacul trebuie sa faca selectia, ci Facultatea. Unde ar trebui reintrodusa admiterea, dar nu pe baza de grila, ca nu e relevanta pt ortografie.
Bacul ar trebui sa fie un test de cultura generala, la care sa poata raspunde si cei de la un grup scolar, care viseaza sa se facă tehnicieni sau vanzatori la Metro, si cei care au aspiratii mai avansate. Totusi, visezi sa fii student la o facultate, apoi cultura generala nu mai este de-ajuns - e musai sa stii mult mai mult de-atat!

Acum orice bour are o diploma, si se mandreste cu ea, insa, daca i-ai pus unghiul drept in alta pozitie, l-ai scos din schema.

Si-acum raspunsul la raspunsul meu:

“kre ca nici macar u nu iti dai seama ca ce ai postat este jenant. motiv pentru kre am sa fiu eu om bun sati spun ca locul tau nu este aici. ca aici intra lume cu iq-l mai ridicat”.

Speechless!




No comments: