Wednesday, October 5, 2011

Many shades of black

Am recitit o parte din postarile salvate.
Constat ca nu mai am contur, continut si nici reflexie in afara cadrului lucrativ. Ma tampesc irevocabil daca si astea isi pierd esenta.
Zilele astea nu ma aflu intr-o relatie amoroasa cu munca. Nici eu nu prea o iubesc , nici ea pe mine. 

Mesaj din partea unei persone pe care am evacuat-o silit din cotidian. 

"Niciodata sa nu iei viata prea in serios ..."
Ai intuit genial, ce sa zic? ‘ai pa.

Privesc cu atentie in jur.
Cand oamenii sunt cu totul absorbiti de gandurile lor, imi place sa imi imaginez povesti.
Descopar tot mai multi oameni abandonati cu totul in sfera profesiei. Oameni care isi programeaza intalniri de afaceri la telefon, oriunde, pe strada, in autobuz sau metrou. Oameni pentru care nu mai exista viata dincolo de ceea ce fac. Niste umbre.
Usor usor ne pierdem umanitatea.


Asteptand unda verde a semaforului, vad un cazan de Ford pe care scria mare :
"I don't need sex”. Ce sa fac si eu la 6.30 dimineata, decat sa ma ridic peste bord ca sa vad autorul declaratiei de intentie, si-asa vad si restul mesajului
“ the government fucks me every day." Era cu schepsis, deci.
Rad, in timp ce soferul imi face cu ochiul.

Duminica ies in parc cu bicicleta. Sper doar sa nu ploua.

No comments: