Tuesday, September 6, 2011

Busy being fabulous

A venit cu o serie proaspata de oferte, incercand sa ne convinga sa semnam contractul.
Credeam ca situatia s-a rezolvat cat am fost eu in vacanta, mai ales ca m-am plictisit de jocul asta- trimite-o la Dani, sa citeasca ea intai, apoi eu o pasez la Kitz, care o ia prin invaluire, pentru ca mai apoi sa o trimita la No1, care, ocupata fiind, o lasa sa astepte nu stiu cat timp, pentru ca in final s-o paseze la randu-i cui ii este mai la indemana.
Fata e, pe cat de frumoasa, pe-atat de perseverenta. Accepta cu stoicism toate lucrurile astea. Desi sunt absolut sigura ca, pe strada, nici daca am fi in vreo situatie extrema, nu ne-ar adresa vreun cuvant, de jumatate de an este pusa in situatia absolut ingrata  de a face risipa de vorbe. Si o face, in intentia de a obtine contractul cu noi, ca-i chestie cu multe zerouri, plus ca stie ca nu-i putin lucru sa ne ai in portofoliu.
Astazi am vrut sa-i scurtez chinul, si am trimis-o direct la Kitz. Pentru ca ea era plecata in sat cu dorul, fata s-a intors la mine in birou, iar eu, neavand incotro, am poftit-o sa ia loc.
Sa-mi indes din nou pe cap castile era exclus, sa ma apuc sa studiez alte oferte, de fata cu ea, n-aveam niciun chef, asa ca am inceput sa o studiez pe furis.
Inalta, subtire, si parca un pic prea perfecta.

Victoria Beckam’s style. Adica stilettos in fiecare secunda a fiecarei zile, coafura perfecta, ten perfect, machiaj perfect, haine perfecte, asezate pe un corp perfect. Si asta tot timpul .
Cat a asteptat-o pe Kitz, am avut senzatia ca uitase  sa respire.
Si cum statea ea asa, ca o statuie, cu picioarele ei de un metru, perfect incrucisate,si cu o atitudine de regina in exil, pregatindu-si in gand discursul motivational cu care, macar de data asta sa reuseasca sa ne convinga, am inceput sa ma gandesc ca femeia e posibil sa nu faca parte din rasa umanoida. Si ca a aterizat pe Planeta Albastra, doar ca sa colecteze informatii pentru distanta ei planeta.

Am rezistat cu greu tentatiei de a scapa un dosar pe jos. 
Dar daca va mai exista o data viitoare,  va spun atunci daca  i s-a  resetat hardul de la vibratii.


No comments: