Thursday, September 1, 2011

Vara aceea

Vara cand am lasat totul in urma.
Ne-am inchis telefoanele, ne-am facut bagajele pe repede inainte, ne-am urcat in masina si am plecat in Bucovina- 3 adulti si doi adolescenti- unde am vizitat tot ce-am putut vizita, apoi ne-am intors pe Transfagarasan, un drum ce-a durat fix 15 ore pana acasa, unde am stationat o zi, ne-am facut iar bagajele si am plecat din nou. La mare. Unde mi-am invins teama de inaltimi si, impreuna cu nepoata mea ne-am invartit intr-o roata imensa, am sarit cu coarda elastica, ne-am zdruncinat creierii dandu-ne in masinute (am lasat-o pe ea la mansa), am mancat pt prima data in viata papanasi, am pescuit chefal si m-am bronzat fara dungi.
Si cand ne-am intors acasa, mama ne astepta cu masa, Mowgli mi-a spus pt prima data Nana, si m-a imbratisat strans. Tot pt prima data.
Si nu in ultimul rand, seara cand am deschis e-mailul, mi-am gasit inboxul plin de mesaje, in care oamenii imi spuneau ca le lipsesc.

No comments: