Friday, September 23, 2011

Be friendly – smile and compliment me

Sunt racita cobza, asa ca am ramas acasa. Mi-am facut un ceai si m-am bagat inapoi in pat. Home alone and happily so!
N-am mai deschis televizorul de mai mult de-o saptamana, asa ca m-a pus naiba si-am facut-o. 

Pe mai toate posturile se transmitea ura celor doua dive autohtone, Raduleasca si zana lui Banica.
Ca fiecare stire inutila, trebuia ignorata  si continuata trecerea spre AXN, destinatia initiala, insa, ca un cliseu tampit, curiozitatea a invins si-acum bunul simt, asa ca am ramas sa vad intreaga desfasurare de forte. 


Cu toate actiunile lor pseudo-caritabile,  a lansarilor de carti (in care explicau  cum au descoperit ca apa-i uda), a diversele inventii (la fel de ignorabile ca si cartile sus-mentionate), in ciuda escaladarii Everestului, a mersului pe motor sau a afiselor supradimensionate (alea cu Raduleasca in chiloti), a diverselor amantlacuri (incheiate cu saltari de poale in vazul lumii), sau a divorturilor incheiate amiabil cu injuraturi  cu  adresa la mamica, ei bine, in ciuda acestor  mari realizari, nu mi s-a parut  vreun noroc faptul ca suntem contemporani cu ele.

Si totusi, de data asta, Banica a renunta la bagheta de zana. Si le-a dat-o cu simt de raspundere. 
Intai ziaristilor-deci are si aparatul justitiar din Romania momentele lui, apoi principezdei de Monaco. 
Pt ca scandalul rozelor a debutat in momentul in care fermecata, a conchis ca, pt ea, e neonoranta  comparatia cu cealalta.

Dupa cum ne-a obisnuit, replica Raduleascai nu s-a lasat  mult  asteptata. Desi la inceput a incercat o fenta detasata, statul atata timp pe banca de rezerva a facut-o sa sara la jugulara. Astfel ca, au urmat, ca la cutremur, o serie de replici. Care mai de care mai egocentrice si mai deviante.

Si totusi, care-i schepsisul la toata poanta asta?
Si  cum aia ma-sii , cu tot talentul (integritatea, moralitatea, succesul, perfectiunea, claritatea in exprimare, dictia, zambetul, operatiile, ineditul, curajul, prestanta si talentul scriitoricesc) pe care zic ele ca le poseda, aceste doua dudui, nici acum n-au nimic mai bun de facut, decat sa frece menta?
Altfel de ce sa apari  pe la toate emisiunile de kkt, moderate de jurnalisti de kkt, dintr-o tara de kkt, din care una a si plecat facuta de kkt dezamagita de poporul asta de kkt?


No comments: