Thursday, October 11, 2007

Aprilie, luna pacalicilor

Zilele trecute, în cadru oficial, am fost pusă să completez chestionare si teste psihologice, operatiune ce-a durat fix 6 ore.
Dupa primele întrebări de control au inceput sa-mi disece amintirile .
”Considerati ca ati avut o copilarie fericita?” Absolut. Da. “Aţi trăit vreo experienţă care sa va fi marcat copilăria?” De ce, nu par?
"Ati trecut oare prin experiente negative in adolescenta?"
Asta da, ca ma lua gura pe dinainte, dar ma abtin sa intru prea adanc in amanunte. Si-au tot urmat o serie de variatiuni ale acelorasi teme: am sau nu stăpânire de sine, pot oare să acţionez conform unui plan sau prefer să fiu spontană? (Ma leshi?) In altă ordine de idei...imi place societatea? (Imi vine sa rad cand imi aduc aminte de-o  faza cu Adam - "va exemplific daca-mi dati o arma si cateva gloante", insa raspund conventional, pentru ca este un test conventional). Trec mai departe: "aveti prieteni? (Intrebati-i ). " Ameţeli?" (Adica?) Suferiti de insomnie? (V-am dat raspunsul in primele 20 minute, era afirmativ, insa daca vi s-a parut prea brutal, pot sa nuantez: nu sufar, prefer sa cred ca noptile trec halucinant pe langa mine).
"Preferati să stati acasă, sau să mergeti la o petrecere plictisitoare?"
(Da, prefer) La petreceri stati izolată în vreun colt? (Ma pot izola in alte locuri, de ce trebuie neaparat sa stau izolata in vazul lumii?)
De departe cea mai tare :"aveti un citat preferat?"
(Mint ca nu, desi cel mai misto ar fi fost sa le raspund sincer )."Exemplificati o situatie pe care o considerati neplacuta."
(Sa ma stranga chilotii lenjeria intima cand am de depus situatii pe la Circa Financiara )
Ce eveniment negativ v-a marcat existenta?
Apart from... pas. This subject is closed. Forever.

Un chestionar de-o obtuzitate pana la lacrimi. Urmeaza sa imbrac uniforma militara, e bine de stiut pt ei cat de vexat mi-e piticul flotant de la scufita. Nu contest ca e un lucru bun, cu conditia ca la sfarsit sa reflecte o imagine corecta, sau raspunsurile sa le fi spus ceva despre mine, indiferent cat de tare le-ar fi sufocat imaginatia. Nu cred ca e cazul, totusi.

La sfarsit, le-am urat lectura placuta !

Si, lucru foarte important, sa nu ma uite...

No comments: