Thursday, September 13, 2007

Thursday, September 13, 2007

Azi m-am trezit cu fata la cearceaf. M-am infipt in niste haine (as usual, in neconcordanta cu vremurile de-afara) si am plecat descurcand castile de la I-pod. Pe traseul parcurs pana in statie, mi-am amintit ca nu mai am tigari (da, in puii mei, n-am fumat aproape 2 ani, si m-am luat iar, ca deh, poate-mi pare rau daca mor sanatoasa).
Cer Vogue mentolat, primesc Vogue aromat (pe care nu-l agreez din cauza culorii roz a ambalajului), ma intorc, fac schimbul, ies din supermarket si pierd masina. Ma abtin sa-mi bag ce nu am intr-o chestie oricum prea mica pt fantasmagoriile care imi vin in minte, si o iau per pedes.
Mai calare, mai pe jos, ajung la birou. Sefa nostra tocmai iese din birou, o izbesc cu usa (fara sa uit insa s-o salut, ca-s si politicoasa), cum nici ea nu uita sa-mi spuna ca trebuie sa-mi iau un ceas cu cuc. O asigur razand ca o sa caut, insa momentan n-au la magazin decat skiuri japoneze. Si incheiem ostilitatile.
Si se inchide si usa.
Suna telefonul, ma precipit sa-l gasesc, (bineinteles ca si asta e o chestie de noroc), rascolesc totul, iar in final, cand culisez ecranul, din cauza avantului...inchid ochii, vizualizand ca s-a facut exact atatea bucati, cate milioane am dat pe el (asta doar in cazul in care nu e d-ala cu sistem anti-gravitational, dar sigur nu e), dar am noroc cu Gini. L-a prins. Rasuflu usurata, e intact.
Dintr-o lipsa acuta de chef si responsabilitate(adica, desi am mult de lucru, ignor), raspund la niste lepse pe net, cu muzica din casti spargandu-mi timpanele.
E singurul mod de a o acoperi pe mica noastra lighioana de birou vorbareata.
Am in dreapta o doza de RedBull, ma gandesc cum s-o fiolez mai repede, dar ma scapa mica dihanie de griji, cand se pliaza peste niste acte sa i le semnez. 

Mi se incing diodele, o iau razna, ma gandesc sa-i carpesc una cu dosarul peste opercule, dar o vad in trepidatii si decid s-o las in pace.
In sfarsit, tacere; Ale isi arata recunostinta pe mess: ”pot sa te iubesc in taina?!" , ii eu ii raspund ca "da, dar sa nu ma pui sa sponsorizez evenimentul", si totul reintra in normal.

No comments: