Friday, October 21, 2016

Autumn Leaves (5 Centimeters Per Second )




Ce faceam acum un an...

Azi a fost o zi din acelea.
M-am trezit la 5, ca sa fiu in pole position, la 7.15  cand A&G veneau sa ma conduca spre din ce in ce mai mirobolanta slujba. Stiu ca ma iubesc, exceptand situatiile cand  ii fac sa ma astepte. Atunci devin incontrolabili, asa ca n-am vrut sa risc. 
La 7 m-a  sunat  secretara sa ma anunte ca azi la 10 avem sedinta, deci toata tinuta mega elaborata de inceput de uichend, hippy flower party girl, tocmai potrivita pt a arunca in aer eticheta  business, a fost abandonata. Damn!
Mi-a luat vreo 15 minute sa compun intreaga peisagistica, dar  m-am
dezbracat mai repede decat  o profesionista in stiinte exotice. Mi-am recalibrat
talia, m-am inghesuit cu mult efort intr-un costum pe care nu l-am mai
purtat de anul trecut,am facut o miscare gresita si … am revenit la planul initial, ala cu
hippy flower power pe coclauri.
Asta e, daca mi-a fost sa fiu pata de culoare a intalnirii!
Ies precipitata din casa, simultan cu primul apel lansat in eter. Le fac semn ca-s gata, aia se uita la mine ca la o aparitie extraterestra, privire ce-mi aminteste ca am uitat sa ma
pieptan. Dau sa ma intorc, dar A tipa sa nu indraznesc, asa ca incui, ma urc in masina, scotocesc prin geanta, ma pieptan, apoi incep sa ma fardez. Nu ma pricep deloc la
pictura, insa trasez perfect linii cand imi pun intre degete un eyeliner
sau un ruj. Poate as fi putut sa ma fac make-up artist, dar la asta o sa ma gandesc cu alta ocazie. 

Sefa cea mare ne cheama in birou, pt raportul saptamanal si stabilirea agendei pt cea care vine.  Locvace profita de situatie si incepe sa ne explice cat drag au prins de noi ierarhiile superioare, mai ales de cand a aparut el prin peisaj. Cat ii plictiseste pe ceilalti, profit si  incerc sa recuperez somnul la munca.
Sunt o vipera, stiu, dar drama lui ma lasa rece. Asta a imbatranit nu doar urat, ci si degeaba!

Ce faceam acum o luna...
Stau pe nisip si ascult marea. Aici, la Vadu, povestile spuse de ea au alt impact.  


Ce fac acum...

No comments: