Wednesday, April 4, 2012

I Don't Think About You Anymore But, I Don't Think About You Anyless (Hungry Ghosts)

Provocare : Take me somewhere nice.




Imi place viata pe care o traiesc in ultima vreme.

Imi plac serile de weekend, cand stau in fata monitorului, cateodata cu un pahar de vin bun, si port discutii cu prieteni pe care mi i-am facut in cele mai neasteptate momente.. Imi plac micile mele obiceiuri, imi place ca patul meu nu e neprimitor si rece, imi place patura cu care ma infasor si care-mi rasfata noptile de singuratate.

Imi plac prietenii mei, imi place ca am incetat sa mai fumez, imi place ca inca ma mai emotionez la filme, imi place ca atunci cand intarzii dimineata exista cineva care se ingrijoreaza pt mine, sau care ma suna ca sa ma intrebe cand ajung. Imi place cand Kiki imi cere s-o ajut la engleza si-mi place si ca asta-l face un pic gelos pe Junior, care imi cere si el sa-l ajut cu compuneri, la romana.


Imi plac momentele cu Daria, imi place ca acum pot sa ies cu ea la plimbare, si ca uneori, oamenii pe care-I intalnim, imi spun ca am o fetita superba sau se minuneaza de cat de mult semanam, iar mie-mi vine sa rad de-asta, si pt ca asta ma face sa ma simt fericita, ii las sa creada ca ce spun ei e adevarat.

Imi place ca a inceput sa-mi spuna Dani si-mi place cum suna numele meu rostit de ea.

Si peste toate astea, imi place ca atunci cand am cioburi in suflet si nisip in ochi, exista cineva, acolo sus, care ma tine strans ca sa nu ma prabusesc.

No comments: