Sunday, December 18, 2011

Treizeci si ceva... and counting...

Nu stiu, poate ar trebui sa incep sa simt ceva in legatura cu asta.
Poate ca ar trebui sa incep sa actionez asa cum se asteapta marea majoritate a oamenilor, sau poate ca chiar nu mai e cazul, pt ca deja i-am obisnuit cu firea mea retractila.
Nu stiu daca nu este cazul sa incep sa-mi fac planuri cu "things to do before turning 40".
Uitandu-ma pe un chestionar, am realizat ca ma pozitionez pe un alt segment de varsta decat ma obisnuisem.
Statistic, am devenit oficial o persoana matura, insa continui sa nu ma vad reprezentativa. Probabil ca voi continua sa reprezint acel 1% care nu se incadreaza in peisaj. Marja de eroare.
Am ascultat ce spunea Tatoiu intr-una din seri,ceva de genul " life begins at 45". Nu am avut rabdare sa ascult si povestea din spatele acestei zicale,oricum , ideea era ca varsta nu are legatura cu ideea despre care vorbeam mai sus. Deci pot dormi linistita!

No comments: