Saturday, February 26, 2011

Noi, Locvace si duduia. Mai lipsea "decat" Mihai.



Hilanderu' : Dormi ?
Dani: Nu.
Hilanderu' : Dar ce faci?
Dani: Levitez.
Hilanderu' : Dezvolta.
Dani: Ma uit pe situatia finala. E ceva ce nu-mi place, dar nu-mi dau seama.
Hilanderu' : Nu-ti incape in buget?
Dani: Habar n-am.
Hilanderu': Fa-i tiv.

Dani: Buey, cu cine intram in proiect?
Hilanderu' : Cu niste carnati.
Dani: ?
Hilanderu' : Nu-ti spun, ca te crizezi.
Dani: Try me.
Hilanderu' : Literalmente?
Dani: Nu fi vaca.
Hilanderu' : Locvace si Oli.
Dani: am pus-o.
Hilanderu' : plm. stiam ca-ncepi.
Dani: n-am zis mah, nimic
Hilanderu' : doar mi s-a parut.
Dani: hai pa, ca am treaba.



Hilanderu' : tu chiar esti o ciudatenie de om... ti-am spus ca n-ai de ce sa te stresezi, ca aia-s sub nivelul vostru. Oli a ramas aceeasi panarama, doar ca acum s-a deghizat in femeie de afaceri. s-a inscris in proiect doar pt ca ii plac banii nemunciti. in rest e praf.
Dani: si Locvace?
Hilanderu' : ala mai mult face caz de inteligenta lui decat sa o arate. n-a demonstrat prin nimic ca v-ar fi superior, dimpotriva. e un bou.
Dani: un bou cu o parere foarte buna despre el, care va tine pe toti in sah cu relatiile lui.
Hilanderu' : stf. ce vrei sa spui?
Dani: am inteles ca face echipa cu Oli si ca se considera deja parte din proiect. in configuratia asta, noi n-avem nici loc, si nici chef sa ne bagam.
Hilanderu' : si daca primesti decizie sa colaborezi cu ei, ce faci?
Dani: bah, tu te auzi ce-mi spui?  colaborator, pe munca mea?
Hilanderu': ar fi doar o varianta.
Dani: sa nu ma pui in fata faptului implinit, pt ca o sa-ti ia ceva timp sa te faci om la loc.



Dani: bun, reformulez: ce stii tu si noi nu stim?
Hilanderu' : multe.


Locvace: buey, si eu sunt barbat. si-nca unul destul de afemeiat.
Dani: agree. unde vrei sa ajungi?
Locvace: Oli e buna de-o pedala, maxim doua, insa in faza asta or sa o sara. foarte posibil si pe fazanul ala. sunt bani multi in joc. o sa preluam noi de-aici. te bagi? oferta e valabila azi si ti se adreseaza doar tie si lui kitz.
Dani: si fetelor ce le spunem?
Locvace: ca vor intra in carti la urmatoarea strigare.
Dani: kkt. voi chiar sunteti in pana de workeri!
Locvace: nu chiar, dar va vrem pe voi.
Dani: pentru ca n-are cine sa va traduca documentatia preliminara?
Locvace: voi ati facut-o?
Logvace: ca n-ati dat-o sub semnatura.
Dani: nu, bah. asteptam sa dati voi autografe pe ea.

Hilanderu': salvezi pe suport extern si stergi tot din calculator. de-aici sunt pe cont propriu.
Dani: acum a vorbit juristul, sau dementul din tine ? ca nu ma prind.
Hilanderu': bah, vin la tine si-ti trag una-n cap! stergi tot si-i trimiti la mine.
Dani: asta ar insemna sa intru  intr-un conflict de interese. nu merci.
Hilanderu': vrei prin decizie?
Dani: cam da.

Oli: o sa iasa urat. eu zic sa faceti reconstituirea si pana maine sa ne furnizati toate datele, ca si-asa suntem in criza de timp.
Dani: asta nu-i grija noastra. aveti toate datele pe hartie. le introduceti in calculator si va iese schema.
Oli: ca sa continuam, ne trebuie programul pe care s-a lucrat.
Dani: program? aia a fost o corelatie matematica in Excel.
Oli: aia
Dani: si sa vreau, la ora asta nu-mi amintesc ce formule am aplicat. dar NU VREAU, sa fie foarte clar. iti amintesc ca nu percutez la amenintari, nici macar voalate.
Oli: o sa iau legatura cu directia si va bag pe teava si la hilander. tot o sa va bagati mintile in cap
Dani: asa sa faci. da-n ordinea asta.


Hilanderu':da?
Dani: au plecat spre voi. ne acuza ca le-am sabotat lucrarea. tu stii ce-a fost. mai putem conta pe tine?
Hilanderu': tu ce zici ?
Dani: nu zic, intreb.
Hilanderu': fata, eu zic ca tu ai prea mult timp liber.




Hilanderu': ce-i beibi?
Dani: pot sa te intreb ceva?
Hilanderu' : ia uimeste-ma
Dani: de ce tu esti singurul bizon care nu se hiperventileaza cand apare Oli?
Hilanderu' : pentru ca preferintele mele se indrepta spre femei adevarate?



Dani : Ce-asculti ?
Hilanderu': Ce-asculti si tu.
Dani: Nice.

No comments: