Thursday, December 29, 2016

Weight of my world


Pana la o varsta am fost o persoana foarte organizata. Stiam exact ce trebuie sa fac, imi faceam lista de activitati pe cate o saptamana, si orice lucru ramas nebifat actiona dureros la nivel subconstient. 
Disparitia unor oameni din universul meu mi-a vindecat asteptarile. Treptat, am invatat sa tin  lucrurile in forma lor cat mai simpla. 
Nu mai am pronosticuri legate de evenimente, iar pe oameni invat sa-i accept asa cum sunt. Iar pe cei pe care nu reusesc sa-i accept in forma lor finita, adica cu bune si rele, ii tin la distanta.
Ne cream o serie de probleme pentru ca ne pierdem in detalii.
Sau ca dezvoltam  forme complicate de atasament.
Ne luam foarte tare in serios, mult mai mult decat e necesar.
Chiar daca e teribil de aproape, o viata pe care n-o traiesti, va fi intotdeauna in alta parte. 
Voiam să scriu o gramadă de lucruri, dar le-am uitat. 
Poate vreodata imi fac curaj si-mi fac ordine si in cuvintele ramase nespuse. 

No comments: