Thursday, April 26, 2012

Sindromul Tourette

    Ganduri frumoase primite pe mail, de la o fata pe care, in realitate, n-am intalnit-o niciodata :

 "  Buna dimineata, suflet drag! Voiam sa te salut asa dis de dimineata si sa-ti doresc o zi minunata, asa cum meriti. Sa poti fi oricand impacata cu deciziile vietii tale, sa reusesti sa ramai intr-o profunda stare de pace, sa apreciezi tot ce se intampla in viata ta si sa ai incredere ca orice ar fi, totul se intampla cu un scop".
................................................................................................................................................................
Imi place sa mananc cu mana din farfurie. Sunt o barbara, stiu, dar n-am ce face.
Ultima revelatie în domeniu: felii de mere cu branza sarata. Merg si feliile de kiwi, sunt o combinatie destul de acceptabila, insa merele sunt the best. Daca cel de langa voi se uita intr-o dunga, ignorati, si savurati-va placerea.
Eu de cand am descoperit combinatia, ma simt speciala pe viata.
................................................................................................................................................................
" Da, tu, ma-mbrac. Zi-mi unde mergem, sa stiu daca sa-mi pun chilotii care-mi poarta noroc. Zici ca nu-i cazul, da’ de ce, fata sa nu-i pun? Unde ma duci? Da, ma grabesc, pot sa si vorbesc si sa ma si imbrac, da’ oricum am parul ud si afara ploua si eu tot nu mi-am cumparat umbrela. Sa ma grabesc ca ai tu una? Ia-o, dar daca dincolo de strada ta n-o sa mai ploua, sa stii ca eu n-o car, ca de la o vreme  ma simt cam  diva. Gen „vreau aia… si aia… si aialalta…”
Nu stiu cu ce sa ma-mbrac. Mi-am luat o pereche de pantaloni, dar acasa mi s-a parut ca-mi fac fundul mare . Cum adica, este? Fugi mah d-aici, ca ti separe. Ce, io n-am oglinda? Sunt o zana! O futomodeala andarcaver. Si andarconstrucsan, ca mi-am facut abonament la sala. A, sunt luata pe acte, nu mai conteaza. ‘zda ma-tii (scuza-ma mama), pentru mine conteaza, ca suflet am si eu, vreau sa ma placa oamenii, sa ma fluiere si pe mine lumea pe strada. Eh, nu rade, ca nu la gunoierii aia de ieri ma refer. 
Da, ma-mbrac, acum sar in fusta de mamaie, da, aia cu care matur pe jos de lunga ce e. Sa nu ma vezi in asa ceva, ca orbesti? Cum asa, tu stii ce aer respectabil  mi-a dat? Cand am trecut prin fata oglinzii, era sa-mi prezint  condoleante. Vorbesc haotic? Nu fata, imi caut cerceii. Da, AIA.
Ce zici, ca mi-i rupi cu tot cu urechi, daca vin cu ei? Da’ io-i iubesc, am dat o gramada de bani la schimb pe ei. O sa-mi cumperi tu altii, candva? De acord, dar pana la candva-ul acela, eu port ce am. Normal ca mai am si altii, dar mie mi s-a aratat sa-i port p-astia! Gata, am terminat, incui si plec. Sa-mi iau geanta, si ies. Cheile, stai ca nu gasesc cheile...uite-le aici, la naiba, mi-am prins fusta in usa. In puii mei, nu mai rade, ca din cauza ta mi se intampla toate, tu esti gata? Fata, io-ti zic de-acum, sa nu te sperii, dar tocmai am vazut in geam cum mi s-a uscat parul. S-a ondulat rau, ca-n copilarie, mai stii ce moaca aveam? Si vezi ca n-am apucat sa ma machiez, dar te asigur ca, desi nu par, sunt vie! Si-am apucat sa-mi trag pe mine si chilotii aia norocosi.
Just in case. De ce sa nu mai chitai, ma, ce, se aude ca am intrat pe strada? Bine atunci, te  pup si inchid! Vorbim cand ne vedem! Pa, fata! Salut, fata!Esti gata?"



No comments: